lördag 9 april 2011

Födelsedagen och ätande

Jag åt en massa onyttigheter igår på min födelsedag. Jag bryr mig inte nämnvärt, jag hade bestämt mig för att tillåta mig att äta vad som helst på födelsedagen. En enda dag har ingen betydelse i det stora hela, det är ju bara att fortsätta äta "rätt" sen och det ska jag göra.

Om en halvtimme borde jag ge mig iväg till en restaurang där min pojkvän uppträder i kväll. Jag vet inte om jag orkar och jag har sett honom uppträda så många gånger så det känns inte väldigt lockande men det skulle vara så tråkigt att vara ensam hemma hela kvällen så jag funderar på att ge mig iväg dit ändå. Att sitta hemma själv en lördagskväll är väl ändå en smula miserabelt.
Min vän Elly kommer eventuellt dit också. Hon är bra!

Nu måste jag fixa mig i ordning om jag ska iväg.

Kram
Lilly

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du kan se ätandet som något neutralt ! =)

    Kramar !

    SvaraRadera
  2. Jo, promenaden gick väl OK, men jag fann ett nytt irritations-moment ! ;D
    Kramar

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)