söndag 5 juni 2011

Tillbaka /Lilly

Jag har nu permission från psyket och jag planerar mitt självmord. Jag har så fruktansvärt ont i själen.
Jag får inte längre ta ångestdämpande tabletter och jag tror inte att jag kommer leva länge till.
Tanken på att dö känns befriande men samtidigt skrämmande. Kommer jag våga ta mitt liv?
Jag vet att jag är en hemsk människa, jag kommer såra så oerhört många människor. Samtidigt kan man väl inte leva enbart för andras skull?
Väger förresten 51,5 kg vad nu det spelar för roll.

/Lilly

13 kommentarer:

  1. Hej! :) Ville bara kika in och säga att jag är tillbaks och bloggar flera gånger i veckan igen!

    /Ni har lämnas massa kommentarer hos mig de senaste månaderna men jag känner inte riktigt att det är någon idé att jag svarar på dom nu när ni säkert inte minns vad ni skrev ändå,haha. Hoppas det mesta är bra annars?

    Kram ♥!

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir att höra av dig!! Har faktiskt suttit och oroat mig. Men jag blir ledsen när jag läser att det inte är bättre. Jag hoppas så mycket att du kan stå ut & förstå att du inte ska nån annanstans än uppåt & framåt där du kan se allt det fina. För DU är värdefull oavsett vad du själv tänker & känner. Det bara är så. Men snälla, ta hand om dig så gott det går! Puss & kram på dig! <3

    SvaraRadera
  3. Jag finns här om du vill prata. Hoppas det blir bättre snart, och gör inget dumt...

    SvaraRadera
  4. Hej! Följt din blogg ett tag nu via bloglovin och måste bara säga att du är bäst, OM du vill så får du gärna lägga till mig på bloglovin =) Fortsätt skriva som du gör...<3

    SvaraRadera
  5. NEJJ!! snääla ge inte upp,jag ber dig.
    jag tänker som du men det är inte en lösning att ta sitt eget liv, försök håll ut..jag vet att det gör ont,men det går..det blir bättre!!
    Tänker på dig/er ..ofta.
    många kramar

    SvaraRadera
  6. Hör av dig vännen, snälla.

    SvaraRadera
  7. Lillyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy varför har du slutat bloggaaaaa?

    SvaraRadera
  8. Nejjj du ska LEVA!!!

    Måste iaf önska er en trevlig midsommar och hoppas att ni mår oki. Många stora kramar

    SvaraRadera
  9. Vad har hänt? Ni har inte skrivit på väldigt länge och efter sista inlägget blir man lite orolig! Hoppas att allt är så bra de går och att ni kämpar fortfarande. Kram

    SvaraRadera
  10. Jag har kikat in här regelbundet trots brist på uppdateringar & fuck vad illa det känns att inte se några livstecken. Snälla skicka en liten kommentar om du lever, tänker så mycket på dig Lilly. Massa kramar! <3

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)