fredag 25 februari 2011

Galenskap?

Det känns som om jag faller samman och dör. Jag är klarare i huvudet nu än då men allt känns fortfarande så konstigt. Mina föräldrar kommer äntligen komma hem idag. Jag behöver dem. Jag hoppas så innerligt att jag blir rak i huvudet snarast. Jag fixar inte det här och är rädd att förlora kontrollen helt. Jag vill vara frisk. Mina tankebanor är så förvirrade. Jag är galen.
Jag ska kanske få höjd Stesolid hoppas det gör saker bättre.
Jag har sovit utan nitrazepam nu i fyra eller tre nätter tror jag. Det betyder att jag inte är beroende tror jag. Det är bra. Men inget känns bra.

1 kommentar:

  1. Jag skickar så mycket styrkekramar jag bara kan! Jag hoppas tabletterna kan hjälpa dig och få allt att kännas lite lättare. Att du hittar balansen igen. Jag önskar det så för dig!! <3 <3!

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)