lördag 26 februari 2011

Stesolid

Jag vet inte om Stesoliden alls hjälper. Ska nu äta ytterligare 5 mg på dagen så nu är dosen 5+10+5. Det känns otäckt med beroenderisken. Jag har fortfarande ångest men inte lika stark så pillren kanske hjälper ändå.
Jag ska träffa min psykolog redan på måndag vilket känns väldigt bra. jag hoppas på att fixa helgen.
Igår var jag riktigt dum. Gjorde frostskador på vaden och har nu stora röda märken och sveda. Jag kan inte förklara varför, det bara var så att jag var tvungen att skada mig. Jag brukar aldrig skada mig. Oroväckande som f-n att jag gjort det nu.
Jag kom på en bra sak! Äntligen kan jag dricka grapefruktjuice! Jag har ju slutat med buspiron nu och eftersom grapefruktjuice ökar buspironens effekt med ungefär 100 % har jag varit tvungen att avstå  vilket har varit trist eftersom jag älskar grapefrukt.

Jag är helt medveten om att jag skrivit så illa nu att jag framstår som en defekt mellanstadieelev.
Förlåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)