måndag 21 februari 2011

Stesolid och Zyprexa

Jag är sjuk i huvudet. Var hos psykiater och psykolog idag. De bytte ut min buspiron mot Stesolid och jag fick Zyprexa i stället för Abilify. Min hjärna är inte som den ska. Ibland är bara 10 % av mig närvarande nu är kanske 70 % närvarande så jag kan tänka någorlunda. Jag har nu tagit en Stesolid och en Zyprexa. Hoppas bli normal. Meningen är att jag ska äta Stesolid morgon middag kväll och Zyprexa morgon och kväll. Det ska jag för jag äter alltid mina piller som jag ska. De ville lägga in mig men jag sa nej och fick turligt nog som jag ville.
Jag är inte frisk. Jag trodde aldrig att jag skulle bli såhär. Mina föräldrar är i USA så mina syskon och jag måste ta ut hundarna. Vi har ett schema för det och det krävs så mycket för att jag ska klara av att göra det jag ska. Jag känner mig så konstig. Hoppas verkligen att tabletterna fungerar så att jag blir normal och kan tänka rakt. Känner mig så konstig. Jag tänker att jag kanske inte behöver äta nitrazepam till natten om jag äter dessa piller. Det är bra eftersom jag är rädd att bli beroende av nitrazepamen. Jag är rädd att bli beroende av Stesolid också men jag ska inte äta det så länge tror jag så det är nog ingen fara.
Min pojkvän satte diagnosen "lite knasig" på mig. Galghumor. Jag älskar honom.
Nu ska jag ta en cigarett tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)