fredag 4 februari 2011

Lea!

Sötaste Lea fyller alldeles strax år och jag ska över till henne med paket och falsksång. Vill gärna lägga ut en bild på presenterna men då kommer kanske Lea se och det vill jag inte :)
Jag ska träffa Lea vid fyra och ser jättemycket fram emot det. Tiden går för långsamt. Det var ett bra tag sedan vi sågs och jag saknar henne väldigt. Det är lustigt hur man kan fästa sig så vid vissa människor!
Jag är fortfarande en studie i utmattning men kommer se till att vara pigg när Lea och jag ses. Vi ska dricka alkohol hade vi tänkt, något ingen av oss gör särskilt ofta.
Jag förstår mig inte på mig själv, jag sover och sover och ändå är jag hysteriskt trött redan lagom till frukost. Tänk om det är något seriöst fysiskt fel på mig? Tänk om jag har en fysisk sjukdom? Det har jag ju aldrig haft om man bortser från några förkylningar.
Nog om min defekta sömn. Det jag vill få skrivet är att Lea är bäst!

Tusen grattis till Lea!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)