fredag 11 februari 2011

Ovilja att äta och restaurangbesök

Ikväll ska jag iväg till en restaurang med min pojkvän och träffa några vänner. Jag hoppas verkligen att jag kommer orka det, det skulle vara jättekul! Jag borde väl egentligen börja fixa mig i ordning redan nu, duscha, sminka mig och sånt. Men jag har fortfarande inte ork att göra de små, små sakerna. Om en timme senast har jag bestämt att jag ska gå in i duschen. Kanske borde jag äta något också, har bara druckit kaffe och en energidryck idag. Problemet är att jag ju säkert kommer äta en massa mat på restaurangen och jag vill därför inte få i mig något redan nu. Eftersom delar av min orkeslöshet kan bero på matbrist känner jag att det ändå vore klokt att äta något litet. Vi får se, det kanske blir en smörgås.

2 kommentarer:

  1. När jag inte ätit så blir jag asgrinig, så jag vet vad du menar när du säger att du ska äta något först, för folk märker fan direkt när man är hungrig.

    Jag har precis startat en blogg själv :) kom gärna och hälsa på.

    SvaraRadera
  2. Svar; Har använt imovane tills det slutade fungera. Nitrazepam har jag aldrig testat. Ska fråga om jag får prova den istället. Är det en insomningstablett eller mer sömntablett? Är den bra? Kramar!!

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)