torsdag 10 februari 2011

Onödig shopping

Nu har jag varit och shoppat. Jag var rädd att väskan som jag ville ha skulle hinna ta slut innan jag nått "rätt" BMI. Känner mig lite dum som handlade den i förtid men jag har bestämt att jag får använda den först när jag gått ner så det känns okej. Jag hittade ett par skor jag tittat på tidigare men som jag ansett vara för dyra. De var nu nedsatta med 75 % så jag valde att köpa dem. Eftersom jag inte har någon som helst självkontroll köpte jag även fyra silverberlocker som sammanlagt kostade drygt 500 kr. Jag har drabbats av en total berlockfixering och kunde inte låta bli. jag ska ge mig själv shoppingförbud! Det är inte hållbart i längden att handla som jag gör och särskilt inte med tanke på att min ekonomi är begränsad. Jag berättade inte för min pojkvän om berlockerna vilket ger mig lite dåligt samvete, men jag kände att det andra alternativet, att berätta, skulle göra mer skada än nytta.
Jag tror att jag lever över mina tillgångar och det är inte alls bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)