lördag 12 februari 2011

Gårdagen och fest i kväll

Gårdagen gick bra, jag piggnade till och hade riktigt roligt med mina vänner. En Sobril krävdes förvisso men det känns okej. Idag ska ska jag på en fest och jag tror att jag kommer ha kul. Det känns helt fantastiskt att kunna känna att saker är kul och att orka göra något! Ett stort steg för mig även om det bara är ibland jag har ork.
Jag borde börja göra mig i ordning redan nu eftersom jag vet hur långsam jag kan vara. Jag ska försöka ta mig ork till det.

Nu sitter jag här alldeles skakig på grund av för mycket kaffe. Jag kan knappt skriva. :)

Kram till alla!

1 kommentar:

  1. Vad kul att gårdagen gick bra! :) Jätteroligt att kunna slappna av och ha kul med sina vänner. Slippa tänka på sitt mående ett tag. Ha så roligt ikväll! Kramar!

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)