tisdag 28 december 2010

Kort presentation av Lea

Hej!
Jag heter Lea, är 22 år och är bosatt i Stockholm. Bor i egen lägenhet sen 4 år tillbaks med mina underbara katter.
Jag är diagnostiserad med Borderline personlighetsstörning, ADHD, ätstörningar UNS samt Dysmorfofobi, lider även av lätt social fobi i perioder.

Jag svänger väldigt mycket och snabbt i mitt mående, men är ganska bra på att dölja det. När det är som värst kommer jag dock inte ens utanför dörren och isolerar mig så gott jag kan. När jag mår som bäst glömmer jag nästan bort att jag är sjuk och gör upp planer för både realistiska och orealistiska saker, köper saker jag egentligen inte har råd med och blir även väldigt kreativ och aktiv.
Jag har svårt att hitta ett mellanläge, men jag känner ändå att jag blivit bättre på det med åren.

Jag började strax innan jul med Concerta, och hoppas att den snart kan hjälpa mig att må bättre, annars får vi se till andra mediciner. Återkommer med information om hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)