tisdag 28 december 2010

Men det blir bättre..

Jag vaknade för en timme sen, var nästan omöjligt att gå upp ur sängen.
Sitter nu i mitt vardagsrum och dricker kaffe och målar naglarna, om 20 min går bussen som jag måste ta för att kunna träffa min psykolog. Att klä på mig och sminka mig inför det är ett för stort projekt just nu, men jag måste hemifrån snarast i vilket fall som helst då mina cigg är slut. Men psykologen kommer jag tyvärr inte iväg till. Men för att se på det positivt har jag blivit mycket bättre på att komma iväg på avtalade möten senaste månaderna, så jag kommer inte straffa mig alltför hårt för att jag inte kommer iväg idag.

Jag har gjort upp planer för att träffa mitt ex och Lilly för en fika på stan senare under dagen, och det tror jag faktiskt att jag kommer lyckas med. Saknar Lilly och det här är sista chansen att träffa exet under hans besök i Stockholm.

Nej, nu ska jag höra av mig till psykologen och berätta att jag inte kommer, och försöka göra lite småsaker här hemma.

Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)