onsdag 29 december 2010

Stilnoctfunderingar

Jag är väldigt kluven till stilnoct, de är så oförutsägbara.
Vissa nätter fungerar de perfekt, dvs de får mig att somna.
Andra nätter ger de mig enorm energi och får mig att vilja måla och lägga pärlplattor, eller fota massa arty självportträtt. Det är visserligen rätt trevligt, men jag minns väldigt lite av det dagen efter..
Jag har också upprepade gånger vaknat mitt i natten och stigit upp och ätit dumma saker, vilket jag inte minns förens jag dagen efter upptäcker att vissa matvaror saknas/har minskat.

För någon vecka sedan hade jag i sömnen haft rollspels-sex med min pojkvän, konstiga hallucinationer och betett mig väldigt märkligt. Jag minns själv bara fragment av det som hände, men pojkvännen minns ju allt.
Sen dess har jag knappt tagit några stilnoct,funderar på att testa imovane igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)