torsdag 30 december 2010

Upp och ner, ner och upp...

Jag missade även den nya tiden hos min psykolog, men vi hade ett bra telefonmöte istället. Har haft mycket självskadetankar under dagen, och psykologen tyckte att jag skulle ringa mobila teamet för en bedömning om inläggning. Det gjorde jag dock aldrig. Jag ska försöka ta mig igenom allt det här själv, även fast det vore bekvämt att lägga in sig..
Nu mår jag avsevärt mycket bättre än vad jag gjorde när jag vaknade (vid 14-tiden) och det känns som att varje timme blir lättare.

Imorgon är det nyårsafton och jag hoppas att jag kommer känna mig hyfsat stabil då, så jag kan fira med Lilly och några andra fina människor.

Det är så jäkla tufft att jag svänger så i mitt mående och humör, vet liksom aldrig hur jag kommer må några timmar eller dagar framåt. Det blir många saker som jag får ställa in.
Är oerhört glad över att jag har så underbara förstående vänner som accepterar mig för den jag är, och inte dömer mig.

Tack Lilly för att du finns, du är min lilla guldklimp!

1 kommentar:

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)