fredag 31 december 2010

Firande, känslomässig yrsel och smink

Jag börjar känna mig osäker på om jag orkar fira nyår. Men jag ska. Jag ska. Jag ska. Jag skulle bli så besviken på mig själv annars.
Mina vänner (men inte Lea :( ) och jag ska till Slussen och det är så sjukt mycket folk där vilket känns jobbigt. Först ska pojkvännen och jag hem till en av vännerna och förfesta lite. Jag försöker att inte tänka för långt framåt, bara ett litet, litet steg i taget. Fokusera på det positiva. Det kommer att bli bra!
Jag är nu nästan klar med sminket, bara lösögonfransarna och eyelinern fattas. Blev det fint?


En liten bild på min nästan färdiga sminkning!

2 kommentarer:

  1. Sminket blev bra tycker jag!
    Hittade hit psykiatrin.blogg.se
    Tycker det är bra att ni skriver blogg. Jag har också borderline.

    kram Blue Dragon

    SvaraRadera
  2. Glömde fråga om jag får länka till eran blogg i min blogg?


    kram blue dragon

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)