onsdag 29 december 2010

Vänner, pojkvän, piller

Nu är jag hemma efter en för mig ovanligt social och lång dag. Dagen har varit väldigt bra bortsett från att jag har varit mycket trött.
Jag fikade med Lea och hennes ex som jag skrev tidigare. Det var jättetrevligt! Efter det träffade jag två andra goda vänner som jag såg en pjäs med.
Jag kom hem för inte särskilt längesen och har hunnit med att både småbråka och bli sams med min pojkvän. Annorlunda, vi bråkar ungefär aldrig. Bråket handlade om mina mediciner och var fullkomligt onödigt.
Nu har jag tagit två nitrazepam och ska försöka mig på att sova. Eventuellt ska jag måla naglarna först. :) Önska mig lycka till!

Dessa lack är bäst och nästan gratis!


/Lilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)