torsdag 30 december 2010

Sömntabletter

Nu har jag ätit lite mat och känner mig ganska duktig. Vilket är lite löjligt.

Min dator beter sig dumt och jag är rädd att den ska krascha.

I morgon är det nyår och jag hoppas att jag ska kunna njuta av kvällen. Jag ska bli riktigt full och ha kul är planen.

Nu SKA jag lyckas sova! Eller försöka. Tre Propavan och en Imovane bara och ingen benzo. Jag vill inte behöva benzo! Benzo är förrädiskt. Jag tror att det kommer gå att sova ändå. Jag är oerhört trött. Det är verkligen sjukt att inte lyckas med något så naturligt som att sova utan att ta en massa tabletter. Inte ens äta är jag bra på. Nästan tragikomiskt. Tur att jag vet hur man andas. :)
Jag nämner mina sömnproblem lite för ofta här i bloggen känner jag. Efter detta inlägg ska jag försöka skriva mindre om dem!

Och bara för att jag tror att ett inlägg med bild känns roligare än
inlägg utan kommer här en bild på nattens piller och min hand.
Nja, inte så kul kanske :)


/Lilly

Ps: Min hand är inte röd och konstig i verkligheten (tror jag :))

2 kommentarer:

  1. Du kommer lyckas somna ska du se :) Puss på dig sötunge!

    SvaraRadera
  2. hej jag fick hemska mardrömmar av propavan efter ett tag, hur e det mig dig, får du det eller klarar du dig!?

    Just nu sover jag på Theralen istället.. det funkar bättre! :) Kram

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)