fredag 31 december 2010

Väluppdaterad blogg och nyår!

Vår ambition är att skriva minst fyra inlägg om dagen, att ha den som en dagbok varvad med anti-ångesttips.
Om någon har något tips, skriv gärna!


----------------------


Snart är det dags för nyårsfirande. Jag har oroat mig mycket och försökt ta små, små steg i taget, något som har fungerat. Nu har jag duschat, fixat håret och helt bestämt vad jag ska ha på mig. Det känns väääldigt bra att veta att jag är så gott som klar med allt och snart ska jag iväg till en kompis. Tråkigt nog har inte Lea möjlighet att följa med. Vi ska fira en annan dag i stället. Det ser jag fram emot!
Jag ska tillsammans med två goda vänner till en klubb och jag hoppas verkligen att det ska kännas okej trots massa folk. Jag kommer inte kunna ta Sobril heller eftersom jag ska dricka alkohol.
Tråkigt nog vågar jag inte visa allt jag ska ha på mig (igenkänningsrisk). Det får räcka med en bild på mina glittriga ben. :)



Mina ben. De glittrar mycket mer i verkligheten :)

/Lilly

3 kommentarer:

  1. sv: Vad kul :D
    // Feelthebones.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Fin:)
    Och gott nytt år på dig med!<3

    SvaraRadera
  3. sv Lea är ett av de vackraste namnen som jag vet, min dotter kommer antagligen få heta så.
    Tack för att du gillar min blogg och tänker köpa mina böcker ^^
    Gott nytt år!

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)