fredag 31 december 2010

Väckt mitt i natten...

Jag lyckades faktiskt somna även om jag sov lätt.
Sömnen blev dessvärre kortvarig. Klockan två bestämmer nämligen min mamma sig för att ringa mig. Så nu är jag vaken. Kul. Ska (suck) ta en till tablett. MÅSTE sova i natt, jag riskerar att få en mental kollaps om jag inte sover ordentligt.

Usch. Ännu ett sömn-inlägg.





Lilly mitt i natten


Förresten! Att vi har så otydliga bilder beror på att vi ogärna vill bli igenkända om någon vi känner mot förmodan skulle hitta hit. De som jag har lagt upp nu i detta inlägg är verkligen på gränsen. Att vi har bilder på oss alls beror på att det är personligt och trevligt.
Jag är verkligen inte den typ av person som jag ser ut att vara på bilden måste jag tillägga :)

2 kommentarer:

  1. hej!
    länkar till er nu i ett inlägg mm. :) jättebra blogg ju :) hoppas ni kan engagera er i 1500 marschaller (www.1500liv.se) där ni bor :)
    Mvh Psykiatrin.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hittade hit via Psyiatrin.blogg.se
    Jag är också bipolär/borderline, skönt att någon mer skriver om gränslandet att leva mellan dessa två diagnoser!
    Ha ett gott nytt år och hoppas sömnen blir stabil

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)