lördag 1 januari 2011

God morgon!

... eller kväll.

Jag vaknade just, somnade vid åtta-nio i morse, och är rejält bakis trots att jag bara drack två öl och ett fåtal glas Champagne igår. Jag tycks inte tåla alkohol men jag tror mig veta att det har att göra med en av mina mediciner.

Gårdagen kortfattat: Efter att ha ropat in det nya året drog vi till en klubb. När klubben stängde vid tre åkte vi till en efterfest med folk vi inte kände. Där var vi i flera timmar. Slutligen lyckades vi ta oss till våra respektive hem, då var klockan mycket.

Kvällen var inte särskilt kul (Du missade inget, Lea) men heller inte ångestfylld (turligt nog). Jag förvånas över att ingenting har tappats bort, över att jag inte gjort något dumt och över att ingen har varit dum mot mig.

Nyårsönskan:
Låt 2011 bli bättre än 2010!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)