måndag 9 maj 2011

Ångest och psykologbesök /Lilly

Jag har sjukt mycket ångest trots att jag tagit en lugnande tablett. Om en halvtimme ska jag åka till psykolog och tala ut om mina självmordstankar. Undrar hur det kommer gå. Jag är rädd för att bli inlagd men samtidigt skulle det aldrig falla mig in att ljuga om mitt mående.
Kanske borde jag ta en tablett till men det känns så missbrukigt. Jag tar ALDRIG mer än vad jag är ordinerad annars. Så det ska jag inte göra nu heller.
Jag har sminkat mig ordentligt eftersom det kan ha en lugnande inverkan på mig men ångesten håller sig kvar. Nu kommer jag alltså en måndag gå runt i värsta fest-sminkningen. Bra där.


Världens finaste läppstift som Lea gav mig <3

2 kommentarer:

  1. OK, bra att du inte ljuger för psykologer, det blir knappast bättre av att hålla saker för sig själv, och samtidigt förvänta sig att bli frisk.. =/

    Absolut kan jag försöka hjälpa er med er design, har dock aldrig arbetat med blogspot.com men kan ge det en chans ! =)
    Skicka till min mail om bilderna och lösenordet till er blogg så att jag kan försöka fixa.

    SvaraRadera
  2. Jag är glad över att du gillar det, du klär så bra i färgen! :)

    Väntar på att du ska ringa, jag hoppas verkligen att du mår bättre.

    Puss puss
    Lea

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)