fredag 6 maj 2011

Självmordstankar /Lilly

Självmordstankarna växer sig starkare. Jag förstår verkligen inte varför. Jag mår så himla dåligt, startade morgonen med att ligga i sängen och gråta okontrollerat. Jag pratade i telefon med psykologen igår. Hon är bara så bäst. Jag tror att hon lugnade mig lite på något sätt men jag vill fortfarande dö. Hon frågade om jag skulle vilja vara på avdelningen men att vara i lagd där är typ det sista jag vill.
Jag har kollat upp hur många nitrazepam jag skulle behöva ta för att dö och visst har jag lagom många hemma. Jag är rädd att jag ska göra något dumt som inte går att ångra, samtidigt vill jag verkligen dö.

Pojkvännen är inte hemma, han är iväg och övar inför kvällens uppträdande som han ska ha ihop med en kollega/vän. Jag vill gärna dit och se dem uppträda, det skulle säker vara jättekul. Frågan är om jag kommer orka.

Om knappt två timmar kommer min pappa och syster förbi. Här är totalt kaos men jag tror inte att de kommer att bry sig.

Orkar inte skriva mer.

/Lilly

2 kommentarer:

  1. snälla snälla snälla gör inget dumt!! Du förtjänar så mycket. Ring din pojkvän och be om hjälp.
    <3

    SvaraRadera
  2. Kanske är det bättre att vara på avd ett tag?

    Ta hand om dig.

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)