tisdag 10 maj 2011

Psykmöte /Lilly

God tidig morgon! Idag ska jag träffa läkare och psykolog. Jag har vaknat flera gånger under natten och har sovit sammanlagt kanske fyra timmar, på tok för lite för mig. Detta trots stora mängder sömntabletter. Jag gav upp försöken att sova för någon halvtimme sedan trots att jag är sjukt trött.
Jag känner mig lite nervös inför samtalet med psykfolken, både Lea och pojkvän tycker att jag borde läggas in och vi får se vad psykiater tycker. Jag upplever att jag tänker rationellt men det kanske inte stämmer. Är det verkligen friskt att vilja ta sitt liv?
Om jag skulle bli inlagd så ska det inte vara på samma ställe som sist, jag får hjärtklappning bara vid tanke på den där läkaren jag tvingades träffa senast. Jag hoppas att det andra stället jag eventuellt hamnar på är bättre.

Kramar till alla

/Lilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)