lördag 21 maj 2011

Hatar att vara inlagd /Lilly

Jag får inte gå ut alls eftersom jag försökte smuggla upp dödlig dos litium. Dessutom kollar någon i personalen till mig var femte minut. Antar att jag får skylla mig själv. Jag kommer inte kunna röka på hela helgen utan är hänvisad till äckliga tuggummin och plåster. Jag har köpt typ fem korsordstidningar så något har jag att göra. Jag äter väldigt lite. Voxran tar bort hungern. Sorry gles uppdatering. Svårt att skriva från mpbilen.
Kramar
Lilly

2 kommentarer:

  1. Förstår verkligen att du vill hem. Det finns liksom inte mycket att göra när man är inlagd. Tänker på dig och hoppas att du mår bättre/kommer hem snart.

    Drygt att inte få gå ut och röka, men samtidigt så kan man ju förstå varför.

    Kram.

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)