tisdag 24 maj 2011

Nu kan jag skriva /Lilly

Jag har i vanlig ordning handikappande långa naglar men har nu tillgång till ett riktogt tangentbord som går att koppla ihop med telefonen. Och nu när jag plötsligt kan skriva har jag ingen aning omvad jag ska skriva.
Jag har haft turen att få eget rum, här finns det rum som delas av fyra. Jag har tydligen planerat självmord först med Magnecyl, sen med litium och lyckades på så vis få utegångsförbud. Ett helvete eftersom jag röker.
Jag har riktigt allvarliga minnesluckor, minns intde det med magnecylen och knappt det med lithoniten. Elchockerna har fuckat upp mitt minne totalt. Jag saknar Lea väldigt mycket, hon kanske ska hälsa på snart om hon orkar.
Jag börjar tröttna på att vara här, det har gått två veckor nu.

/Lilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)