lördag 7 maj 2011

Känslomässig berg- och dalbana /Lea

Dom senaste dagarna har varit väldigt påfrestande, jag har svajat väldigt mycket.
Jag har varit lite lätt dissociativ under mina jobbiga dagar, tappade verklighetsuppfattningen till 50% ungefär, men det blev aldrig värre än så tack och lov.

Jag försöker se mönster i mitt mående, och jag tror att anledningen till att jag höll på att tappa greppet har att göra med att jag i princip varit isolerad i en vecka. Jag har knappt kommit ut och haft en ganska sparsam kontakt med mina vänner, bortsett från Lilly som jag alltid pratar med varje dag.
Jag måste försöka bli bättre på att ta hand om mig själv och gå emot min ångest mer för flykten leder bara till att jag mår ännu sämre.

Just i dag mår dock jag bra och är positiv inför kommande vecka då jag har flera viktiga möten kring min framtid och vad jag ska göra om dagarna. Snart kommer dessutom finaste Lilly och då kommer dagen bli ännu bättre, vi ska förhoppningsvis ta en långpromenad och gosa med lite kossor.

Jag älskar kor! :)

Puss
Lea

Bjuder på en kobild snodd från google :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)