fredag 6 maj 2011

Mår så dåligt /Lilly

Pappa och syster har varit på besök, de gick för drygt en halvtimme sedan. Jag mår så fruktansvärt dåligt och jag förstår inte varför. Jag pratade i telefon med min psykolog nyss. Hon sa att jag inte ska ta livet av mig (kanske inte så konstigt). Jag har även pratat med min pojkvän som vill att jag kommer in till stan och ser honom uppträda, främst för att han inte vill att jag ska vara själv. Jag är sjukt skabbig och vet inte om jag orkar göra mig i ordning så vi får se om det blir av.
Jag tog just en Iktorivil 2 mg och hoppas att den ska göra något bra med mitt psyke. Vet inte ens om jag har ångest, jag är bara så fruktansvärt ledsen.

---------

Uppdat: Ringde Elly och hon och Fredrik ska eventuellt med.

/Lilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)