torsdag 5 maj 2011

Total ångest /Lilly

Gårdagen.
Efter att ha fått mina naglar gjorda hos Sandra så träffade jag en annan kompis som bor i närheten av henne. Han och jag tog en snabb fika. Sen drog jag till en restaurang och träffade pojkvän och vänner till honom. Det var rätt trevligt om än småtråkigt.

På kvällen fick jag sån total ångest och kände mig som världens hemskaste, mest onda människa. Ansåg att jag inte förtjänade att leva så min pojkvän konfiskerade alla mina tabletter (förutom de som jag har gömt undan... Jag är ond). Jag fick för mig att ta för många Haldol, äter ju egentligen inte ens dem. Den lilla överdosen fick mig förmodligen att må ännu sämre. Jag orkar inte skriva mer om hur kvällen var men den kan sammanfattas i ett ord: Hemsk.


/Lilly

2 kommentarer:

  1. Lilly - jag tror allt att du är smal, kan ju se det i föregående bild. =)
    Och jag är ledsen att din kväll var så hemsk igår..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är väl klart, följer ju ert liv genom bloggen, svårt att inte bry sig då..

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)