onsdag 4 maj 2011

Naglar /Lilly

Alldeles strax ska jag iväg och få mina naglar fixade. Glad! Det var längesen. Jag har världens sötaste Barbie-sminkning och känner mig ganska smal så det känns bra. Längesen jag kände mig fin.
Jag kan tyvärr inte lägga upp bilder på min sminkning här men bilder på naglarna kanske kommer :)

Jag är dessvärre sjukt illamående (jag vet att jag inte är gravid) som jag ofta är nu för tiden. Förmodligen beror det på att jag äter väldigt dåligt. Hoppas det inte blir värre bara.

Kram till er alla!

/Lilly

4 kommentarer:

  1. Tack! Det har gått bra sen valborg :) Du är ju hur duktig som helst!

    Jag brukar må lite mindre illa när jag dricker ett glas vatten, prova det :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. det var också längesedan jag kände mig fin :/ tyvärr... fast det är nog så med oss. hoppas du någon gång känner dig nöjd, kanske kan sminkningen hjälpa denna gång :) betyder barbie mkt smink eller?

    SvaraRadera
  3. Lea- grymt glad att du klarade disken.
    Trots att det är en banal sak för de flesta, vet jag att det är ett jättesteg för oss "inte så normala". ;D
    Och som sagt, man måste ta oss med det goda OCH det ondare..

    Kramar till er båda !

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)