tisdag 3 maj 2011

Psykologmöte och piller /Lilly

Igår träffade jag som tidigare nämnt min underbara psykolog. Hon blev orolig när jag berättade om mina självmordstankar och fixade ett läkarsamtal till på tisdag i nästa vecka. Jag hoppas på Voxra, jag fastnar ibland för idén om vissa mediciner och får för mig att de ska rädda mig helt. Hittills har jag inte lyckats komma på någon som direkt har fungerat bra men just Voxra känns rätt. Jag skulle vilja testa det och jag hoppas att det inte ska interagera med mina andra läkemedel.

En annan medicin som jag har hittat heter Halcion, en sömnmedicin. Jag vet ingenting om den mer än att den finns och att den är en bensodiazepin. Mina sömnproblem är till och från ganska grova så jag ska fråga om jag skulle kunna få testa den.

Puss

/Lilly

1 kommentar:

  1. Jag ville testa voxra och trodde verkligen på den. Och jag fick den och har nu tagit den sedan i december, fungerar skitbra. Jag tror inte på mirakelpiller, men för mig har voxra nästan lyckas kvala sig dit^^

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)