söndag 1 maj 2011

Festande och annat /Lilly

Gårdagen var sjukt trevlig och jag blev riktigt full för första gången i år. Jag festade med massa roliga människor, fick gratis alkohol och var allmänt glad. Det var meningen att Lea skulle vara med men tyvärr blev det inte så, hon mådde inte bra. :(
Märkligt nog har jag ingen bakis-ångest idag.
Idag vaknade jag vid åtta på kvällen så jag vet inte om jag kommer lyckas somna i natt men jag hoppas på det. Annars kommer jag vara döende i morgon.

I morgon ska jag träffa min psykolog för första gången  på evigheter. Jag har missat två träffar i rad (sånt gör jag aldrig annars. Mitt minne har blivit knasigt).
När jag har träffat psykologen ska jag träffa Lea samt en annan vän och efter det ska jag träffa min farbror. Det känns som om det är alldeles för mycket på en gång men jag hoppas på att klara av det.

Jag känner att jag inte riktigt kan få ihop vettiga meningar. Jag skyller det på bakfylla.

Kram

/Lilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)