torsdag 5 maj 2011

Gravid? /Lilly

 Äntligen har jag köpt Postafen och de tycks ha en liten effekt mot mitt illamående, kräktes dock nyss trots dem.
Jag kanske borde köpa ett graviditetstest eller något för jag har mått illa nu i flera veckor, främst på morgonen men även under hela dagen som nu. Jag fattar dock inte hur jag skulle kunna vara gravid, det känns typ omöjligt då jag har spiral men den är ju inte helt säker.
Undrar hur det skulle vara att ha en liten mini-Lilly. Om jag skulle vara gravid skulle jag definitivt behålla barnet. Undrar hur jag skulle göra med mina mediciner.

Jaja, säkert inget att oroa sig för, jag är bara hypokondrisk.
Mina kassa matvanor är säkert orsaken till illamåendet.

/Lilly

----------------

Uppdatering: Jag är inte gravid. Nu har jag testat mig. Jag har alltså ingen anledning att vara illamående men kräktes ändå nyss.

2 kommentarer:

  1. De informerar inte tillräckligt, har du en kopparspiral eller hormon ?
    För att kopparspiral är inte alls så säkert som de flesta tror.
    Och har du hormonspiral och samtidigt äter medicin som SSRI-preparat så slås funktionen av p-medel ut.
    De flesta gynekologer vet inte om detta, då det inte ens står med i fass.se

    Lycka till !

    SvaraRadera
  2. I teorin är jag så himla sugen på en liten bäbis, trots att det inte alls är läge rent praktiskt just nu. Men som du skriver skulle nog jag också behålla om det skulle råka bli :)

    Kram

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)