tisdag 3 maj 2011

Hämtat ut piller

Nu har jag hämtat ut piller. Det blev bara Abilify och Haldol. Vad jag ska med Haldolen till vet jag inte. Under tiden jag var på psyk var jag totaldrogad av den och det är på grund av den jag inte minns något alls av mina två veckor på psyk. Jag minns så gott som INGENTING. Tydligen har min psykolog och min pojkvän ihop med mig setts två gånger. Jag minns det inte och det känns helt sjukt.

Jag raderade även receptet på fetto-medicinen Zyprexa när jag var på apoteket. Aldrig mer Zyprexa. Hatar Zyprexa.

Jag tänker mig att jag kanske kan äta Haldol för att sova eller något i stället för alla beroendeframkallande grejer jag stoppar i mig för tillfället. Det kanske är en dum plan eftersom Haldol går dåligt ihop med litium.
Jag tänkte ge en liten Haldol till Lea också så att hon får se hur de verkar. Också en dum plan men jag orkar inte alltid tänka vettigt. Vi får se om hon vill ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)