lördag 14 maj 2011

Elchocker och minnesförlust /Lilly

Jag har fortfarande minnesluckor efter elchocken i, var det i går? Jag ska få en till behandling på måndag. Jag är märkligt ångestbefriad, hoppas det har med elen att gör för då kanske det håller i sig.
Nu dricker jag kaffe och har just rökt. Känns som om det är det jag kommer ägna mig åt under dagen.
Direkt när jag fått etc:n kände jag inte igen psyk och visste inte var jag var. Snart är minnena nog helt återställda.
Lea, lägg gärna upp vinbilden igen :

Puss alla, särskilt Lea

Lilly

1 kommentar:

  1. Räkna inte med att minnet blir återställt. Oftast blir det inte det. ECT är förknippat med kraftig risk för tidig demens. Gör vad som helst, ta bara inte emot flera ECT-"behandlingar!" Du vill inte glömma varför du är kompis med Lea eller vad ni gjort ihop!

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)