tisdag 17 maj 2011

Äta, äta, äta /Lilly

Äta gör man konstant här. Vi (eller inte jag) äter varannan till var tredje timme. Sick

En bra sak med detta ställe är att jag har eget rum. Fick fyrbäddsrum först men klagade på att jag vaknade av att folk lät. Bäst!

Jag mår så väldigt dåligt men vill inte ta Temesta, det är tydligen lika starkt som Xanor.

Lea mår dåligt och jag tänker mycket på henne. Önskar jag kunde göra något för min älskade Lea men jag är ju inlåst.

Mina kontaktpersoner här är väldigt bra, så även läkaren. Amen.

Beklagar att inlägget blev jyddrigt, jobbigt att mobilblogga.

Skriver nog mer sen

Kram Lilly

3 kommentarer:

  1. Skönt med eget rum!

    Varför vill du inte ta Temesta?

    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Rädd för att bli beroende. Åt dock en innan idag. Kram!

    SvaraRadera
  3. Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen, så passa på att gå in och anmäl dig:)

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)