tisdag 10 maj 2011

Det är bra, men... /Lea

Det är svårt för mig att skriva just nu, tänker på Lilly hela tiden...
Vill att hon ska må bra, hitta viljan att leva. Hon är en sån fantastisk människa, jag kan inte med ord beskriva hur mycket hon betyder för mig. Älskar henne så mycket.
Men till mig själv då.. Jag mår rätt okej, stabil i psyket och sover bra.
Var på ett möte på socialpsykiatrin för en stund sen, det gick bra. Boendestödet var här för några timmar sen, det gick också bra. Vi pratade mest om Lilly.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne..

Lea

1 kommentar:

  1. Hej Lea.

    Jag förstår att du saknar henne så mycket...och vill att hon ska må bra. Jag hoppas verkligen att hon kommer ut från P med en livsglädje.

    Du är så stark. Jag är glad att du känner dig stabil och sover bra. Boendestöd är superbra det tycker jag med.

    Många STORA kramar

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)