onsdag 4 maj 2011

Böcker /Lea

Jag köpte några böcker för ett tag sen när jag mådde dåligt.
Shopping brukar få mig att må bättre, det spelar inte så stor roll vad det är jag köper faktiskt.
80% av alla böcker jag äger handlar om hemska och tragiska livsöden, jag började köpa böcker i den genren när jag var runt 14 och det har fortsatt så.
Min familj har alltid tyckt att jag borde läsa lättsamma böcker, men såna har tyvärr aldrig tilltalat mig.

Har ni några boktips tar jag gärna emot dom, oavsett vilken genre det gäller :)

Puss
Lea
Senaste skörden.

2 kommentarer:

  1. Åh jag älskar såna böcker! Ca 80 % av våra böcker är också "mörka" böcker som mamma säger.
    Vi har "Aldrig som hon" och "Bedragen" hemma, men har inte läst dom ännu.
    "Inspärrad" och "Ut ur mörkret" var rätt så bra tycker jag :)
    Kram
    / S

    SvaraRadera
  2. jag älskar självbiografier som handlar om vad man kan kalla tragiska levnadsöden. De böckerna har mest känsla.

    hoppas ni mår bra och förlåt för att jag inte skrivit till er, har mått alldeles för dåligt för att orka.

    stora kramar

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)