söndag 27 mars 2011

8 km promenad trots allt

Det blev en promenad, trots ryggont. 8 km på 80 minuter. Jag börjar ogilla att promenera alltmer. Det är så otroligt tråkigt! Samma väg, fram och tillbaka, varje dag. Dessutom har jag ont i kroppen hela tiden. Idag blåste det och var kallt. Jag lyckades svettas och frysa samtidigt men jag hade ändå tur. Enligt väderkartan skulle det vara snö/regn och det slapp jag.
Trots att jag nästintill börjar avsky mina promenader tänker jag inte sluta, dels skulle det kännas så misslyckat, dels har jag ett mål som jag ska nå snarast möjligt. Jag går ner i vikt snabbt och jag vill fortsätta med det.

3 kommentarer:

  1. Aha, varför tog du så mycket ?

    SvaraRadera
  2. Jag promenerar varje dag 8 km också men jag har en kompis som promenerar med mig och det är rolig.VI pratar skojar osv. När min kompis är upptagen så är det himla tråkig hehehe

    SvaraRadera
  3. Svar anonym: Ja, det kan verkligen vara sjukt tråkigt att gå när man är själv.

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)