torsdag 24 mars 2011

Promenerat klart!

8,12 km på 1 timme och 17 minuter! Det innebär 9,5 minut per km. Personligt rekord!! Känner mig väldigt nöjd.
Nästan 550 kcal brända och snart ska jag gå och handla Pepsi Max och (sockerfri) energidryck. Jag funderar på att ha på promenad-programmet när jag går och handlar också eftersom jag ska komma upp i en mil idag. Önskar att jag ska ligga under 55 kg i morgon. Men det är väl önsketänkande.
Borde väl äta något, funderar på ett äpple.

---------

 Uppdatering:
Ytterligare 1,74 km. Det blir 9,86 km sammanlagt. Milen är nära!
Nu har jag 3 liter Pepsi Max och en energidryck också.
Det blev ett äpple förresten.

--------

Uppdatering igen: Nu har jag sammanlagt gått en dryg mil.

Kram

/Lilly

1 kommentar:

  1. jag lever. Lever och mår skit, men lever ändå.
    Tack så mycket för din kommentar!

    stora kramar

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)