söndag 20 mars 2011

Sent inlägg

Efter en evighetslång bloggpaus känner jag för att skriva lite. Jag var inlagd på psyk i kanske två veckor, två vidriga veckor. Nu är jag ute och humöret går upp och ner. Just nu mår jag hyfsat okej vilket känns helt fantastiskt. Jag har bara ätit en Iktorivil idag och inga Temesta vilket jag är stolt över. Jag hoppas att dagen fortsätter att vara okej.
Jag orkar inte skriva om hur det var på psyket men jag kan berätta att jag träffat världens nog värsta psykiater. Jag vågar inte skriva ut hans namn av rädsla för att bli upptäckt. Jo, jag är kanske överdrivet nojig.
Jag har gått upp 7 kilo av medicinen Zyprexa och mår skit. Jag ska sluta med den så snart jag bara kan. Min kropp ser hemsk ut, jag är inte längre fin och smal. Jag har bestämt mig för att inte äta något förrän min vikt är där den ska vara. Bara dricka saker. Vi får se hur det blir med det, om jag har tillräckligt bra karaktär.
Önska mig lycka till.
Jag hatar att vara bipolär.

2 kommentarer:

  1. Att vara bippo suger, hoppas dy mår bättre snart!!

    Styrkekramar

    SvaraRadera
  2. Fy fan för Zyprexa, en utav de absolut värsta medicinerna som finns.
    Konstant hunger och inget som lindrar...
    Lider med dig, hoppas du finner styrka !

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)