måndag 28 mars 2011

Milen klar och osmickrande bild

Nu har jag gått ytterligare 4,5 km så det plus 5 plus 1 blir 10,5 km. Känns bra att jag inte gav upp, det skulle ha känts så misslyckat.

Jag blev taggad i en bild på Facebook, på bilden ser jag jättefet ut. Självklart avtaggade jag bilden direkt. Bilden är fotad i en väldigt osmickrande vinkel, jag var inte fet när bilden togs (förra sommaren), jag hade ett BMI på runt 17 då. Att men kan se fet ut när man är så smal är sjukt. Eller så är jag överdrivet självkritisk.

Tusen kramar till dig Lea! Jag ber för att det ska fixa sig! Du är finast, förtjänar all lycka <3
Puss

8 kommentarer:

  1. Men du hittade tillbaka i varje fall ! =)

    Du är nog tyvärr allt för självkritisk.. =/

    Kramar !

    SvaraRadera
  2. Jo, så är det ju tyvärr..
    Det är inte förrän nu när jag gått upp i vikt
    igen som jag ser att förra sommaren såg jag helt OK ut.. =/

    SvaraRadera
  3. Ledsen för din skull, men samtidigt avundsjuk. Skulle älska att ha den tiden.

    SvaraRadera
  4. Jag tror nog att du har en ätstörning.
    Eftersom du ändå tänker så mycket på vikten,
    träningen etc. så har man inte normalt förhållande till mat heller..

    Kramar !

    SvaraRadera
  5. Jo, jag förstår vad du menar.
    Men för att räknas som att man har en ätstörning behöver inte betyda att man är underviktig eller helt besatt.
    Det finns olika nivåer på det. =)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. hej tack för inlägg..

    jag är lite anti mot vikt-inlägg.. det här hetsar så många av våra läsare? förstår ni inte det?
    Kramar P

    SvaraRadera
  7. 1 mil är ändå schysst sysselsättning.

    SvaraRadera
  8. våra läsare gör inte som vi säger, de gör som vi gör ;)

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)