tisdag 29 mars 2011

Världens bästa pojkvän?

Mitt förhållande är rekordlångt. Älskling och jag har idag varit ihop i 666 dagar, nästan två år. Vi har bott ihop sen i somras och har två katter ihop.
Trots mina psykiska problem ställer han ALLTID upp för mig. Jag har sagt elaka saker som jag inte minns (när jag varit gränspsykotisk) men han har inte tagit åt sig utan hjälpt mig. Jag har varit fruktansvärt jobbig i perioder. När jag under 1,5 månad var hypoman var han barnvakt åt mig i princip dygnet runt. Han kunde ägna timmar åt att få i mig sömntabletter och få mig att gå och lägga mig. Jag förstår inte hur han orkade!
Jag har verkligen en helt fantastisk pojkvän! Önskar jag kunde göra något för honom så som han gör saker för mig.

1 kommentar:

  1. han låter verkligen underbar :) glad för din skull, du förtjänar det allra bästa!
    kramar!!

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)