lördag 26 mars 2011

Klädstorlekar och vikt

Jag har kollat igenom alla kläder jag köpte igår för att se att allt är i storlek 34/XS. Jag fick för mig att jag kanske av misstag råkat köpa något i fel storlek men det hade jag inte.
Det känns sjukt bra att jag kan ha mina jeans i storlek 25 (trots att de är nytvättade!) och i storlek 0 (även om jeansen sitter tajt och inte lite löst som de brukade) och att storlek 34 fortfarande passar. Det gör att jag känner mig lite mindre fet även om jag vet att jag nästan har tre kilo kvar att gå ner.

--------

Jag har förresten promenerat 8,5 km idag. Jag har ont i hela kroppen efter att ha promenerat så mycket och så fort den senaste veckan men jag ska inte ge upp. Tänkte gå ut igen om ett tag så att jag kommer upp i min dagliga mil och lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)