måndag 28 mars 2011

Orkar inte! Men jag måste ner.

Jag har bara promenerat 5-6 km hittills idag men är ändå helt utmattad. Jag ömsom fryser, ömsom svettas när jag går eftersom det är soligt ute men bitvis väldigt, väldigt blåsigt.
Det skulle kännas som ett så stort nederlag att inte gå min dagliga mil och jag är rädd att det kan innebära att jag kommande dagar får för mig att det är okej att inte gå tillräckligt. Därför tänkte jag gå ut ytterligare en gång idag när jag känner mig lite mindre förstörd i kroppen.
Jag vill så hemskt gärna ha gått ner i vikt till i morgon och jag vet att jag inte går ner om jag latar mig. Jag har ju bara 2,3 kilo av 7,3 kilo kvar att gå ner! Om elva dagar fyller jag år och då måste jag definitivt ha nått mitt mål.

4 kommentarer:

  1. Lycka till med promenaderna !
    Vilken vikt är ditt mål just nu ?

    Ok, hoppas du inte bränner dig igen. =(

    Kramar !

    SvaraRadera
  2. nej, alla har olika anledningar och platser att promenera på.
    T.ex att promenera i skogen är bättre än at promenera på asfalt, skogen är som en intervall av olika höjder. =)

    Vill också ha ett så bra BMI... =(

    Kramar !!!

    SvaraRadera
  3. Aha, själv lyckas jag aldrig gå vilse. ;D
    Men nästan var man än bor brukar det finnas spår med olika avstånd, ofta i skog där träden är markerade längs stigen man går på.
    Sök på google och kolla om det finns något milspår nära dig. =)

    Himla lyx, min kropp arbetar bara emot mig..

    kramar !

    SvaraRadera
  4. Hur hinner du en mil om dagen? Är du sjukskriven? :)

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)