fredag 25 mars 2011

Min sjuka diet. Det går fortsatt bra!

Gick upp runt kl nio i morse och har sen dess ätit mindre än 200 kcal och promenerat min dagliga mil plus lite till. Hade trots gårdagens 800 kcal och 1,3 mil gått upp några hekto i morse. Inget jag bryr mig om direkt då jag vet att det enbart beror på maginnehåll och eventuellt vätska men det känns ändå lite jobbigt.
Jag hoppas på viktnedgång till i morgon, önskar att jag ska väga under 55 kilo, det skulle innebära ett BMI på under 19. 54,9 (eller mindre) skulle kännas underbart och det skulle innebära att jag gått ner nästan 4,5 kilo på en vecka. Hoppas verkligen på det! Jag vill så gärna ha min fina kropp tillbaka. Min pojkvän tycker att jag är helt perfekt nu och vill inte att jag ska gå ner mer. Men jag vill. Jag vill trivas med mig själv.

Det kommer förresten bli ytterligare ett par kilometers promenerande idag eftersom apoteket som jag gick till inte hade Abilify. Najs!

Vill återigen poängtera att jag inte rekommenderar någon min sjuka diet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)