torsdag 31 mars 2011

Skor. För mycket skor.

Jag har insett att jag äger ungefär 50 par skor och har använt kanske hälften av dem.
Idag hämtade jag ut ett paket med 2 par underbara skor. Något jag verkligen *host* behöver.
Min pojkvän har gett mig sko-shoppingförbud tills jag har använt de skor jag har. Problemet är att jag har ungefär 25 par oanvända stilettklackar och jag vill inte förstöra klackarna. Det är ju så mycket grus ute nu!

Ett stort problem för mig är att jag måste smuggla in skor i lägenheten. Jag springer till mitt rum direkt när jag kommer hem med nya skor för att älskling inte ska märka något. Detta efter att ha kikat in genom dörren för att försäkra mig om att älskling inte ska kunna se det. Vad är då problemet? Jo, jag hatar att ljuga och fuska. Att undanhålla saker för min pojkvän är något jag inte gör annars. Någonsin.

Jag MÅSTE verkligen dra ner på shoppingen! Men det går inte! Vad ska jag göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)