tisdag 29 mars 2011

Promenera?

Nu tycks det ha slutat snöa även om det fortfarande snöar lite enligt väderkartorna i min dator. Snön har smält bort men jag är rädd att det ska börja snöa igen så jag vågar inte gå ut.
Jag funderar på att ta en 2 km kort promenad om en stund men jag vet inte om det är en bra idé. På sätt och vis blev jag glad över det dåliga vädret just eftersom det innebär att jag kanske kommer slippa ta en tråkig, lång promenad. Jag vet dock att jag behöver gå för att gå ner. Promenera ifrån lite vikt liksom. Efter frukosten bestående av flingor skulle jag behöva lite motion. Det blir ingen mer mat förrän i kväll i alla fall.
Jag har slutat känna hunger- och mättnadskänslor. På sätt och vis är det skönt men det är även lite otäckt.
Jag kanske skulle städa lite i väntan på bättre väder. Det bränner ju också kalorier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)