lördag 5 mars 2011

Ute från psyket

Eller permission snarare. Har inte skrivit här eftersom jag har varit inlagd och det är så svårt att skriva från telefonen. Jag har inte heller riktigt haft orken. Jag hatar psyket.
Jag blev inlagd tror det var natten till söndagen efter att ha varit smått psykotisk och haft självmordsplaner. Jag hatar psyket. Varje gång jag hamnar där tror jag att det inte kommer hända igen men jag har haft fel hittills.
Jag har upptäckt att Stesolid är en totalt effektlös medicin. 10 mg tre gånger dagligen fick jag och jag blev inte ett dugg bättre. Nu har jag lila Xanor, de tycks funka lite, lite. Hoppas jag kan få såna utskrivna.
Ska till psyk på måndag igen och hoppas på att bli utskriven.
Jag orkar inte det här livet.
Dessutom skriver jag så jävla illa just nu att jag vill kräkas över mig själv.

/Lilly

1 kommentar:

  1. Känner detsamma vid varje utskrivning men som fan dyker man upp där igen! Hoppas xanor kan hjälpa lite iallafall.

    Kramar

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)