söndag 27 mars 2011

Att shoppa med sömntabletter i kroppen

Jag har lyckats nät-shoppa kopiösa mängder kläder de senaste dagarna. Ofta har jag haft sömntabletter i kroppen. Jag måste verkligen lära mig att lägga mig och SOVA när jag tagit sömnmedel!

Har jag berättat att mitt försäkringsbolag ger mig drygt 7000 kr i månaden? Det innebär att jag med Försäkringskassans pengar sammanlagt får ut dryga 13000 i månaden efter skatt! Det är som att tjäna nästan 20000 kr i månaden och betala skatt på det. Känns underbart att inte behöva oroa sig för pengar.
Detta gör att jag ju har råd att shoppa mer än vad jag behöver men det är ändå dumt eftersom jag skulle kunna lägga mina pengar på andra, vettiga saker.

Lea och jag tänkte åka på en kryssning någon gång de närmaste veckorna. Kommer bli sjukt kul! Vi har pratat om det i typ 1,5 år och äntligen ska det bli av!

1 kommentar:

  1. Vad är det för sömnmedel du har i kroppen då ?
    Jag brukade äta upp till 20 Stilnoct eller Imovane under dagen för att fungera..

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)