torsdag 31 mars 2011

Anledningen till att jag vill tappa vikt så fort

När jag hamnade på psyk i två veckor gick jag upp 7,3 kilo av medicinen Zyprexa. Min tid på psyk är som en enda lång minneslucka. Jag har vaga, luddiga minnen men saknar totalt en helhetsbild vilket känns väldigt obehagligt. Tiden på psyk var väldigt hemsk av det lilla jag minns (jag träffade en förfärlig läkare bland annat), jag förknippar mina extra kilon med tiden där. Därför vill jag ha bort dem snarast möjligt.
Det kändes som om jag vaknade upp ur en koma och insåg att jag gått upp sjukt mycket i vikt.
Sen har jag ju vissa matproblem också men min syn på kropp och vikt är ändå inte det främsta skälet till att jag vill ner fort.
Det är möjligt att jag har berättat det här i något tidigare inlägg men det tål att skrivas igen.
Och en till sak (upprepning): Gör INTE som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)