onsdag 30 mars 2011

Sminkad och klar

Nu är jag sminkad och fin. Jag har på mig min turtröja, mitt turhalsband och ett par jeans som gör att mina ben ser smalare ut (inbillar jag mig i alla fall). Jag vet inte varför jag har ett behov av att se fin ut men jag känner mig tryggare i mig själv och sånt är ju viktigt. Min underbara pojkvän tog sig tid att färga mitt hår igår så jag känner mig relativt fräsch.
Det är nästan en timme kvar tills jag ska gå så jag är ute i god tid vilket känns bra. Kvinnan från Aktivitetshuset skulle ringa men har inte gjort det vilket oroar mig.
Iktorivilen verkar ha börjat verka i alla fall. Eller så har min ångest gått över spontant. Skönt.

Efter att ha varit på Aktivitetshuset ska jag träffa en nära vän, Elly. Det var ett tag sedan och det kommer bli trevligt. Tänker ändå på Lea hela, hela tiden. Puss till dig om du läser detta!

1 kommentar:

  1. mysigt med en pojkvän som kan färga håret på en, haha.

    SvaraRadera

Kommentera jättemycket! Vi blir så glada :)